Kärlek<3

2010-06-21 - 18:14:46

Hjärtat kom hem till mig i förrigår och vi tog lite foton hehe :) sen somnade vi <3

Igår vaknade vi runt 9 och bara slappade lite :) sen vid 11 hämtade vi Matilda och gick till Folkets Park och hon lekte lite , sen handlade vi glass och sånt mys , sen lämnade vi hem henne runt halv 1 , och då gick vi hem till mig och hämtade Dina sen hem till André :) Sen åkte vi till Mobilia för att vi skulle äta , men blidde inte så , så vi handlade mat i Persborgs gatukök hehe , och käkade hemma hos hjärtat :) Sen på kvällen tittade vi på film - Babysitter wanted - en liten skräckfilm som var ganska dålig ... det hände för mycket alldeles för snabbt ... sen somnade vi ett tag efter det :)

Idag vaknade jag hemma hos André när han kom hem från jobbet , och vi bara mös och slöade hehe :) sen runt 10 åkte vi till mig och jag packade strand saker och min klänning , sen till Jägersro och lämnade klänningen och sen till Ribban :) André gjorde sitt sista pass , sen la vi oss ner och solade :) Vi gick även ner till vattnet , och gick lite på stranden och bara njöt av varandras närvaro <3 sen hem till André lite fort , sen hit här och jag bytade om , sen åkte vi upp till stan för att ta en liten fika och bara mysa :)
Kom nyss hem , och sitter och tittar på Hanna Montana haha ? ska snart äta , sen blir det antagligena tt träffa André ikväll igen , för alla tråkar sig med Etagé haha :p

- åker om 35 dagar .. -


Myspys i lördags kväll<3




Myspys i söndags morse<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0