Mycket på en och samma gång..

2010-06-28 - 18:06:45

Japp , i lördags så åkte vi till BAKKEN hehe :) Hjärtat kom vid 1 på natten till lördagen och sov över hos mig , sen vid halv 9 gick vi upp och började att göra vid oss lite smått , käkade frukost och så :)
Sen halv 10 gick jag & André till Nobeltorget för att träffa Feliciah och för att lämna över min lilla Dina :( Sen mötte vi upp mamma, Peter och Veronica vid 5an och tog bussen till Centralen :) Mötte upp folket där , sen tog vi tåget till Danmark :)
Vi åkte massa karuseller , och jag hade det jätte myspys med min underbara pojkvän :) glad att han följde med<3
vid 10 tiden tog vi tåget tillbaka till Malmö , och sen bussen , hämtade upp Dina :) Sen gick vi hemåt :) Jag packade ihop lite saker , sen åkte jag & Dina med André hem för att sova med honom <3 Vi somnade ganska tidigt haha :D

Igår så vaknade vi upp hemma hos hjärtat ganska sent hehe :) Vi åkte ut till Sibbarp för att jag skulle handla en Drömfångare i present till syster som blir 4 år imorgon (tisdag) Efter det så åkte vi hem en liten runda till Andrés mamma , och Dina lekte lite med deras hund Milou :) sen så bestämde vi oss för att grilla , och Andrés kompis Simon och hans flickvän ville följa med , så vi handlade hamburgare och sådant på City Cross , sen begav vi oss till Ribban :) Vi åkte hem igen lite efter 8 , och jag sov hos mitt hjärta igen (a) Dock var det jävligt varmt , så va sjukt svårt att somna :p

Vaknade idag redan runt 8 - halv 9 tiden av att André kom hem efter sitt jobb & träning , så fick lite glass och jordgubbar (hehe (a)) sen så gjorde vi oss redo för lite ärenden . Jag packade hemma , sen åkte vi Ribban och träffade Mimmi, Sandra, Eros och Robin , och la oss ner för att sola :) Även min lilla Dina var med :)
Stannade kvar där ett tag , och halv 3 kom André och hämtade mig , efter att han kört iväg för att göra sista passet , så körde vi hem till mig och hämtade min medicin som jag glömt , sen blev det stress till Centralen för att jag skulle hinna med tåget till Teckomatorp .. Sa hejdå till min André :(<3 sen sprang jag & fixade nytt Comviq Kompis 195 , och fixade biljett , sen hoppade vi på tåget , Mycket stress blää :(
Skulle egetnlgien ta 230 bussen till Mariehill men pappa kom med Emma och hämtade mig i Teckomatorp istället , så nice hehe :)      Kom hit och vi käkade och så , och nu sitter jag här i vardagsrummet och bloggar , funderade på att gå ut efteråt , men min André loggade in på msn så stannar ett litet tag hehe (a)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0