The blonde one is gone , and the BROWN one is back :)!

2010-06-14 - 20:37:24

Sitter hemma hos mammsen nu , mamma & André sitter och tittar på fotbolls-VM haha :/
Idag har jag & André först träffat Oscar och Vicky , hämtade en dator och sen käkade vi på ngn Thai restaurang i Limhamn , gott gott :) sen åkte vi hem till Andrés mamma på lite fika och sådant :) vi gick en runda med hundarna i solen ... sååå skönt att solen ÄNTLIGEN tittade fram lite haha under detta lovet :)
Sen åkte jag & André hem till honom och var bara hemma en liten stund :p
Vi blev uttråkade och ville ha något att göra idag , så jag bestämde mig för att bli brunett . så vi åkte till Mobilia för att handla hårfärg , men de på H&M sa till mig att det kommer bli grönt så jag backade haha :D
Kom hem till mig sen körde jag & André till Willy's och handlade brun hårfärg , och efter maten så började mamma att färga mitt hår :O!
haha fick riktiga nojjor av Andrés miner och mammas snack ... Sköljde ut det och det blev faktiskt snyggt , INGET GRÖNT :D! Men det blev liiiite för mörkt och det var liiite rött i det , och ville inte ha det rött men det bleknas väl hoppas jag haha (a)

Men Nu Är Lilla Vanessa Brunett Igen :)!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0