Ett tag sedan ..

2010-03-02 - 17:11:31

Nu har jag faktiskt inte updaterat här på ett tag , men jag har mått så dåligt med allt som har hänt så har inte kännt att jag velat skriva av mig för det hade bara blivit en massa om hur jag hatar livet just nu , och det tror  jag inte mina läsare vill läsa om så ja bättre jag tog en paus tyckte jag :)!

I lördags låg jag bara hemma med Dina , var ensam hemma och det var extremt skönt faktiskt att bara få vara :)! tittade på Melodifestivalen (som för övrigt suger) och sen tittade jag på Hooked up haha jätte bra film tycker jag :) gick och la mig runt 1-2 tiden tror jag :)

I söndags gjorde jag inte heller speciellt mycket , låg bara hemma och funderade över lite ... runt 7 så träffade jag Kaya och snackade lite , satt på McD .. och lite innan 8 åkte vi hem igen för jag skulle äta .. Efter maten fixade jag mitt skolarbete och städade undan lite i rummet och runt 10 tiden kom Kevin för han tyckte inte att vi båda bara skulle vara hemma och ha en tråkig söndag haha :p vi tittade på Ishockey och någon film sen hämtade hans mamma han runt 12-halv 1 tiden tror jag .. jag somnade dock inte förens runt 2 tiden :/

I måndags var det dags för skola igen efter ett lov hemma med jobbig sjukdom haha :p försov mig så åkte till "nästa" lektion , men den var tydligen inställd för klassen varit på en föreläsning 10-11 , så jag kom till skolan runt 11 , och hade inte lektio förens 13.20 , så vi gjorde inte speciellt mycket faktiskt .. sen hade jag Religion som som vanligt sög.. Slutade runt tjugo över 2 , men satt kvar i skolan till ungefär tjugo över 3 och väntade på att Sofia skulle sluta :) Vi åkte till Södervärn och fixade mina pengar , sen till Oxie Centrum och hämtade min student klänning :D NICE PRICE haha :)!
Sen var det äntligen dags för DANS , jag är verkligen ingenting utan min dans <3 Dansade afrikansk och hade skit roligt :) När jag betalade så blev Bella (ägaren av dansakademin) helt förvånad över att jag inte köpt VIP kort , tyvärr men hade jag haft 1000 kr till så ja jävlar då hade jag dansat :)! aja .. hem efter dansen och bara tog det lugnt , deckade runt 1-2 tiden inatt ...
Så är det när man mår dåligt , man kan fan inte somna för man har så jävla mycket skit att tänka på:(


Idag var det dags för skola igen , men när jag vaknade runt 7 imorse mådde jag verkligen skit . mitt huvud håller på att sprängas och jag kan knappt andas så ont jag har i min hals alltså helt sjukt .. så somnade om och vaknade runt halv 1 idag , den sömnen behövdes verkligen ska jag lova , och sens dess har jag inte gjort ett skit , ätit och bara legat i sängen faktiskt .. har mycket att göra till imorgon , men jag har verkligen inte ork till det , och just nu vill jag bara tjocka mig med BURGER KING :( aja . får laga ihop något här hemma..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0