Foto-lektion :p

2010-03-11 - 13:36:08

Hej!
hade ställt klockan imorse på 20 över 5, men kom inte upp förens vid 7 , haha lyckat du :D gjorde vid mig etc, sen tog jag bussen kvart i 8 .. och FY FAN VAD HALT det var ute :o!?! vafan är detta för jävla väder :o? iallfall, träffade Josse typ 10 i 8, fixade det sista med projektarbetes redovisningen , sen va det dags att ha den muntliga delen av projekt arbete. Vi pratade och visade bilder & videos och fy vad bra det gick haha ;D va tom nära på att börja gråta när vi spelade upp en video på 4 av våra barn och låten We are the world av Michael Jackson, låter kanske lite så egenkärt i vårt eget arbete, men det var faktiskt vackert :)!
Aja , sen va det dags för lite lektioner, sen gick jag, Josse, Karla och jonathan till McD och käkade haha gott gott :D sen tillbaka till skolan, och nu sitter jag här på onödiga Foto-lektionen haha , såååå onödig lektion om jag får säga vad jag tycker :p men men , photoshopar lite bilder , alltid bra ;)
Sen blir det att sola och bli brun och vacker haha ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0