God morgon! och tack för igår :)!!

2010-03-13 - 14:29:43

Goooooood morgon haha !
Upp med tuppen idag ;)? hade så sjukt jävla trevligt igår och kom hem halv 6 imorse, gick ut med hunden runt 9 och somnade om tills nu :)! Kvällen igår var riktigt trevlig :) Sandra och Mimmi segade sig lite så vi kom fram till lokalen runt halv 12 , men ni vet fint folk kommer alltid sent haha ;) iallfall , hade jätte trevligt pratade med massa folk och så :)! Och roligt att träffa Lille Linus igen, haha lille linus får bli till LINUS om en vecka då han blir 18 , och då blir det korv och utgång hahahhahahahaha :D! Aja , när musiken börjades att sänkas och sådant runt 3 tiden, en mamma som tyckte vi skulle lägga ner då haha, så gick jag sandra och mimmi till bussen men den kom inte förens 03.35 så vi gick till nästa , sen bestämde vi oss efter ett tag att gå en hållplats till ..... men när vi kommit halvvägs körde bussen förbi oss och nästa skulle gå klockan 6 hahahhaha :p
så vi blev hämtade av någon sandra kände som krde osstill KB för vi virrpannor tänkte inte på att de stängde 4 och vi var där typ kvart över haha :p så vi satte oss på Campus och käkade Pizza och snackade med 2 trevliga pojkar vi hittade där haha :D Sen  kom han killen igen och körde oss hemåt :)!
Jag var som sagt hemma halv 6 haha :)

Tack För En Jätte Trevlig Kväll Alla :-) !

Postat av: Anonym

neeeeeeeeeej va du där?! :O faaaaaaaaan att jag inte såg dig hade boxat in ditt gula huvud!! :(

2010-03-14 - 19:55:59
Postat av: VANESSA SVARAR;

hHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA moget :D? stå för vem du är när du ska säga sån bullshit :D!!

2010-03-14 - 20:06:42
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrattar bäst som skrattar sist. we will se gumman du kommer få se vem jag är. Kathaaaa heter jag och du är världens största panna och kommer att förminska den till dig :)

2010-03-14 - 20:47:13
Postat av: VANESSA SVARAR;

jahaaaa haha så bara för jag har en stor panna så ska du slå mig :)??

2010-03-15 - 09:15:06
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaahaha så roligt människa.. nejdu håll koll på vad du gör ist, karma is a bitch om du inte visste. se till att hålla din lilla käft stängd så slipper du detta, but it's to late.

2010-03-16 - 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0