God morgon sunshines :)!

2010-03-26 - 10:09:44

God morgon SUN SHINES :D!
fan vad jag blir glad oavsätt var klockan är när det är såhär underbart och lovley väder haha :D vaknade halv 10 av att Dina ville ut och då var det hel 19 grader :D!! i solen dock, men där man befinner sig :D!!
Somnade direkt igår efter att jag stängt av datorn och lagt mig i sängen haha det samma gjorde Dina :D Idag blir det (förhoppningsvis) att träffa Josefina,, Karla och Sandy för en liten vattenpipe runda eller något :) får se hur de blir och om det blir fler:)!
Nu halv ligger jag i soffan och tittar på tv , och lilla Dina ligger och sover här bredvid mig haha :D
Såhär behöver man INTE gå klädd längre :D !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0