Hur ska jag göra :(

2010-03-16 - 09:23:05

Hej, förlåt för dålig updatering igår men mådde inte speciellt bra , har besluts ångest :(
dansade igår, riktigt roligt faktiskt =) sen kom jag hem och hade fått ett mejl i Facebook om ett jobb jag fått . Vill verkligen ta jobbet , barnflicka i Boston :) MEN tar jag det, måste jag lämna tillbaka min lilla bebis Dina :( så va helt off hela dagen :/ somnade runt halv 12 tiden ...

Vaknade idag och de va dags för skola :/ tog bussen 8 och skulle ha svenska men behövde inte vara där så sitter nu i rasthallen och gör ingenting alls , borde egentligen plugga men orkar inte alls :(


<3

Postat av: sofie delfin

fråga om du kan ta med Dina? :)

2010-03-16 - 12:21:34
Postat av: Anonym

Alltså, egentligen är det inte svårt.. Någon kan ha Dina åt dig när du är borta. Bor inte din pappa på en stor bondgård nu? Och vad handlar det om, ett år? Det är ingen tid alls.. Det löser sig ska du se, men jag tycker definitivt att du ska ta jobbet, hur många sådana chanser i livet får man liksom?

2010-03-16 - 14:51:41
Postat av: VANESSA SVARAR;

Sofie; kan jag inte imed att jag bara är fodervärd men det är löst nu :D



Anonym; Imed att jag är fodervärd så får jag inte lov att bara låta någon annan ta hand om Dina för det är ja som står på papperna. och hon hade inte kunnat vara hemma hos min pappa för hon kommer inte överens med katterna där hemma. Men allting är löst och jag åker till Boston :)!

2010-03-16 - 16:01:44
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0