Rosengård för mys :)

2010-03-26 - 16:53:31

Så , nu har jag nyss ätiit och nu tittar jag på the 70's show haha :D
halv 1 tog jag med mig Dina och tog bussen till Rosengård för att träffa Josse och Karla :) Dina träffade Tequila för första gången och ge gick ganska bra förutom att Tequila blev rädd av att Dina skäller när hon leker haha :) Satte oss ner och startade vattenpipan , sen mötte jag Kaya och lämnade hem Tequila , sen tillbka igen och hade det myspys <3
Karla gick tjugi över 2 typ och vi andra satt kvar :) sen lekte Dina med en liten jack rusell som bor i närheten av Josse som Tequila alltid leker med hehe gulligt :) sen runt 3 begav vi oss alla hemåt :) Josse gick hem till sig och Kaya körde mig hem :) nu sitter jag här har nyss ätit lite lassange :)
Ikväll blir det Helsingborg om det inte regnar , hoppas att det inte regnar iallfall :)

Bilder från idag kommer i nästa inlägg :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0