Sitter i skolan :p

2010-03-23 - 12:27:03

Förlåt, nu har jag inte skrivit på riktigt länge men ja ...
Efter inlägget i söndags så deckade jag igen runt 2 tiden haha , somnade med religion böckerna bredvid mig , och vaknade halv 8 på kvälle för att äta :P sen låg jag bara i soffan hela tiden haha orkade inget annat :p så blev inget pluggande alls haha och mycket sovane :P
I måndags va det dags för skola igen .. vaknade runt 9 och kvart i tio gick jag ner till Mooms teatern då vi skulle se på trollkaren från OZ med klassen och bf3c klassen :) träffade josse, karla, sandy, pernilla och emelie innan sen gick vi in ör att titta teater :) den slutade runt 11 , och efter det hade vi rast till religionsprovet 13.20 , så jag gick hem och pluggade :(
klockan 1 tog jag bussen till skolan igen för att göra provet ,men vi behövde inte göra det :D så slutade lika snabbt som jag började igen hahaha :P men var med BF3c klassen på deras lektion :p sen slutade de runt 3 , så gick vi upp till Fotosalen och tittade på våra poträtt foton vi tog :D (alla ligger inne på min Facebook - Vanessa Annelié Håkansdotter Hansson) satt där ett tag och kom hem runt halv 5 tiden :p satt i soffan liten stund och åt och sådant , sen kvart i 6 cyklade jag till dansen för att dansa Afro Power Dance :-D Dansade och de va riktigt nice förutom att jag fick nt i magen och huvudet hahahhaha :D sen cyklade jag hem igen , och började på mitt jävla arbete ! satt från 8 till halv 12 och skrev på skiten för de skulle vara klar och ska redovisas idag :(
Deckade runt 11 tror jag haha :p
Idag skola igen , svenska man inte behövde vara på så fixade Power Point till redovisningen i Människor i behov av stöd kursen :) sen hade vi förskola lektion, men behövde inte vara där heller imed jag var med BF3c klassen igår hahahha :D så satt i biblioteket med 3c klassen :) sen va det lunch , ÖVER GOTT :D och nu sitter jag här i rasthallen med Alexa, Jasso, Toot och Omid haha :)



och alexa tvingade mig att skriva ; Alexa är bäst :)!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0