Slöat :)!

2010-03-05 - 17:52:10

Ligger fortfarande i sängen, tittar på Family Guy nu .. Legat här i sängen sedans jag kom hem , och Bosse har börjat köra över lite saker till lägenheten .. Mamma är i lägenheten och mamma & bosse handlar med sig mat hem , blir en god Hamburger tallrik haha ;D inte bra att äta onyttigt när man är sjuk och inte kan röra på sig över huvud taget, så allt bara lägger sig direkt på låren och magen haha :(
Aja , på måndag blir det dans, även så på torsdag , oavsätt hur jag mår ! ingen snack om saken haha ;) sugen på att gå på MJ på söndag med , men nja då fastnar jag bara för det och fortsätter inte sen då det är en kurs som kom in efter jag anmält mig till mina kurser haha :(

Läste i min blogg lite innan, från 2008  och OJ ! jag visste att jag var kär i Anes , men jag var ju totalt förälskad i han, och jag levde verkligen för bara honom ... Inte haft ett förhållande efter honom och jag undrar om jag någonsin kommer att kunna bli så kär igen ? Jag hoppas det för mådde verkligen bra när jag var så kär , och vem vill inte må bra? men det handlar jätte mycket om hur killen behandlar en , och som Anes flickvän var jag en prinsessa ...

Nej, nu orkar jag inte skriva om mina känslor , tycker inte om kärlek och känslor längre .. ska slöa vidare och titta på Family Guy :)!
Postat av: Sara Nguyen

va fin blogg!! :D

2010-03-05 - 20:44:59
URL: http://saranguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0