19 dagar kvar :D!

2010-05-15 - 12:29:26

God morgon!
Varit vaken sen typ 10 , men har ätit frukost och tittat film och sådant och nu har jag kollat runt och skrattat för allt är så komiskt :p men men jag bryr mig inte speciellt mycket om jag ska vara ärlig :)

Jag är nöjd med mitt liv som det är nu ;
- har en underbar pojkvän
- mina vänner är de finaste i världen
- jag åker snart ifrån Sverige
- tar studenten om 19 dagar
- OCH ALLT ÄR BARA UNDERBART
(och du tror att jag bryr mig om ditt liv ?? haha!)

Idag tror jag inte något speciellt händer , skit väder och saknar min pojkvän så blir väl en hemma kväll ? haha finns inget annat att göra här med 3 grannar hahaha!

Postat av: Anonym

ja men fan vad dina kompisar tycker om att sätta in dig i skit ;). Jag kan sätta min fot på din panna att både jag och emelie ska komma på din underbara studentfest den 3de. du tror du kommer få all uppmärksamhet där, du tror alla måste följa dina jävla regler. ska säga dig en sak, såg din balklänning. med den klänningen får du bara uppmärksamhet hos bönderna i dalarna. jag lovar dig din lilla grisnäsa, PASSA DIN PANNA :)

2010-05-15 - 17:56:14
Postat av: VANESSA SVARAR;

haha lilla lilla du , kan du stå för din åsikt istället för att gömma dig :(

jag bryr mig inte om er, kom om ni vill men Emelie kommer inte in det är redan fixat men varsågod försök :) och nej jag har inga regler som jag vill att andra ska följa så skärp dig litegrann va :)



Och Låt Mig Vara Ifred Istället :-)

2010-05-15 - 18:01:47
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: ADELINA

gömma mig? jag gömmer mig inte för dig sötnos, du vet mycke väl vem jag är. mitt namn är adelina, du vet.. hon som vet allt om hur du betedde dig för ett tag sen med anes :). om du vill att anes,emelie, jag och många andra som inte tycker så mycket om dig ska lämna dig och dina vänner i fred, så ge fan i deras förhållande. skiter fullständigt i om dina vänner är som dina hundar eller dina rosa tofflor, ni ska alla ge fan i dom. och de kommer bli jävligt kul att se dig den 3de:) ha de bra tills dess.

2010-05-16 - 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0