Är hemma hos André <3

2010-05-29 - 12:28:10

Japp japp , åkte som sagt hem till André igår :) eller nja , han och Jonathan hämtade mig så körde vi ut till Bunkeflo strand och lämnade dricka och Jonathan , sen åkte vi hem till André :)
Vi gjorde inte speciellt mycket , mös och tittade tv :) Sen somnade vi någon gång haha :p<3

Vaknade upp idag bredvid min kärlek, det bästa som finns<3 Och han körde sin pappa och hans kompis någon stans och jag gick ut med Dina , sen kom min lilla André tillbaka och vi mös en massa <3
Nu ligger jag här i SÄngen med datorn i knäet och André spelar tv-spel , haha sociala vi är mot varandra :D men jag tycker om han endå :)

Idag vet jag inte vad vi hittar på , dagen spenderas iallafall med bebisen :)!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0