Clash of the titans 3D , haha ?

2010-05-09 - 02:09:58

Hemma igen , skönt att krypa ner i sängen :)!
blev kaos här hemma , ovanligt? så Kaya hämtade mig , sen körde vi till stan haha letade ihjäl oss efter en jävla parkerings plats haha :p men men , hittade en och träffade André och Jonathan :) gick in på SF för att titta efter någon film och blev Clash of the titans 3D haha förlåt men inget jag rekomenderar faktiskt , isf om man läser om Grekiska Gudar på svenskan eller något haha :p men men ..
Sen körde jag & Kaya och tanka , sen snabbt ut med Dina .. sen körde vi till Bo01 och träffade CJ , André (en annan) och deras två kompisar , vi körde till McD och käkade lite och bara satt och snacka haha :) Sen körde Kaya mig hem och nu ligger jag i min mysiga säng :)! Somnar väl närsom? Annars kommer kanske André hit här lite senare om jag är vaken :p <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0