GoD nAtT :D!

2010-05-13 - 02:59:24

Hemma från en helt okej bal på HIPPellihipphipp :)!
Kaya kom och hämtade mig så åkte vi till John Bauer gymasiet och fixade balhåruppsättning, och jag träffade Driton lite :) när vi va klara där åkte vi till McD på Mobilia och käkade sen hem till mig och packade ihop allt :) sen hem mot Kaya för sminkning , "för krök/trevligt" och omklädning :)
Folket drioppade in och det blev ombyte för mig till en STOR klänning och champange :)
Typ kvart i 7 hoppade vi in i bilarna och åkte till Hipp , segt som fan i början och vissa männsikor var nog skadade helt ärligt hahahha ? så mot 11 tiden blev det PARTY och barhandling hahahha :D satt inte ner en enda gång faktiskt mellan 11 - kvart i 2 haha :p Efter det körde Sofies snälla mamma mig hem så jag slapp gå själv , och en konstig man skummade sig när jag gick hem från Nobel torget , han va över läskig :s
Hade iallafall trevligt slutet av kvällen haha !  Tack Anna för fixandet av balen :)!
Nu ligger jag i min säng , ska sova efter detta inlägget jadå!

Bilder kommer så fort jag får av alla andra haha :D!!

SOV GOTT !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0