Händelserik dag , även min OLYCKSDAG :o!!

2010-05-25 - 23:17:19

Igår åkte jag hem till min lilla kära André :) bara en vanlig myskväll och tillslut somnade jag till, som vanligt haha :$ <33

Idag va det dags för skola igen , men jag började 10 så tog det lugnt på morgonen , ringde djursjukhuset och sådant :( skola sen till typ halv 12 , sen skulle vi egentligen på Ecuador redovisning i aulan 13.20 men jag ville åka in med Dina till djursjukhuset och Josse va snäll och följde med mig, Tack!<3 Detta va ju verkligen min otursdag kan jag ju lova haha :(
Åkte in med Dina , och va på dursjukhuset i typ 3 timmar , de tog massa blod från Dina och saker :( Hon har en skada på hornhinnan och ögoninflamation , så nu har jag fått antibiotika och 3 olika ögondroppar till henne ... Hela summan slutade på 2038;- , och jag täkte ju ta sån inbetalnings sak till mamma , men NEJ man va tvungen att betala på PLATS :o??? Så jag fick lite panik eftersom jag har 60;- på mitt kort haha , ringde runt lite och runt 5 kom pappas fru dit och betalade till mig , TACK MARIE!!! och sen går även min tandställning sönder , alltså vafan haha :o!?!       ... Så ja, detta var inte riktigt min lyckodag , men well why not när de är 25 maj och allt 3 år sedan , men men haha !
Kom hem och käkade och sådant , gav Dina medicin och så , sen slöade jag med datorn men orkade inte skriva här (a) sen träffade jag André lite <3 och nu har han nyss kört hem och jag har hittat kläder inför imorgo då det är country tema på skolan :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0