Hemma från min underbara pojkvän :(

2010-05-30 - 19:39:02


haha ja igår då ... efter inlägget så gick vi till MAXI för att handla mat , sen letade jag & hjärtat upp rullskridskor för vi blev lite sugna på att dra ut i solen :) så runt 4 - halv 5 kom vi ut till Ribban för att åka lite och mysa :) vi hade även Dina med oss :) Det jag kan säga om rundan var = mysigt<3 och jag är kass på att åka rullor med en hund i handen hahaha kaos :( men men :) runt 6 tiden satte vi oss i bilen och åkte hem :) först hem till mig så jag duschade och så , sen hem till André :)
Väl hemma hos André så lagade han mat till oss , GOTT :D Han gjorde klyftpotatis och lövbiff :D sen gick vi till Hemmaknäll och hyrde en film - Fighter , skit bra va den :)!
Den va slut lite över 11 , då la vi oss i sängen och jag deckade ganska fort haha för de va UFC på tv och jag va inte sugen att se mer slagsmål men lilla André ville se det , så han tittade och jag deckade haha (a)

Vaknade idag runt 9 tiden , ut med Dina och så sen upp för att mysa med André<3 Åt lite och mös en massa , sen runt halv 3 körde André mig hem för han skulle vara hos sin mamma 3 :)
Så kom hem och grattade mamma - Grattis på morsdag, du är världens bästa mamma<3 - sen gick jag till MIDO och hämtade paket och handlade lite , sen hem och käkade Kebabpizza haha (a)
Sen har jag bara degat här på datorn och försökt komma in på blogg.se men det har inte gått förens nu haha :o men men :)!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0