Stan :)!

2010-05-27 - 21:50:17

Hemma igen :D!
Åkte ju till skolan innan , och fick veta massa betyg , mer hände inte haha :D Projektarbete - G , Praktik - MVG , Kommunikation - VG +++(skulle fått MVG men fick 3½ poäng under godkänt på sista provet :() , Människor i behov av stöd - G
Sen slutade vi och jag var kvar och fixade massa med flak och sådant , sen va det dags att gå till tandläkaren och fixa min tandställing :) Tog 32an med Sandy :) sen åkte jag hem och bara var hemma , halv 4 kom Katarina (mammas kompis) och vi inväntade mamma och Veroica . sen åkte vi in till stan för att handla :) Jag fick skor, klänning och en snygg tröja :)! Letade ihjäl mig efter en superman tröja tills imorgon , men hitta ingen så blir ingen utklädnad imorogn :(!! haha ...

Lägger snart upp bilder på vad jag fick :)!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0