Dålig update - allt på en gång nu :)!

2010-05-24 - 16:51:23

Förlåt förlåt förlåt! Nu har jag inte skrivit på 5 dagar, och klagomål har man fått haha :D endå lite roligt att se att det faktiskt finns de som läser min blogg och saknar när jag inte skriver på några dagar :D!

I Onsdags blev Matilda som sagt 2år och vi gick hem till henne för att äta lite gott och fira Matildis litegrann :) Efter det , runt kanske 9 (?) träffade jag lilla André <3

I Torsdags var det skola igen , 2 veckor till STUDENTEN , och jag längar bara mer och mer tills man slipper den haha :D
Efter skolan så hämtade jag Matilda , runt 4 ? och gick till Folkets park med henne och Mimmi för att mysa i det fiiiiiina vädert, somförövrigtförsvunitnu :(, vi lekte på lekplatsen och Matilda och Mimmi sprang i Ros-fontänen haha :) (bilder kommer) Sen lämnade vi henne runt 6 - halv 7 , hem och käka sen åkte Mimmi hem och jag träffade André <3

I fredags så hände inte speciellt mycket i skolan haha :pEller nja , blev lite snack (?) hahahhaha ! och sådant haha :D
André hämtade mig efter skolan , så åkte hem till han lite , sen hem till mig och hämtade Dina sen till han för att mysa <3 hem och käka sen lite snack snack ... sen hem till André med Dina och sov där :) haha jag somnade ganska tidigt, och bara för det så häller André LOKA vatten i mitt huvud haha :(

Vaknade i Lördags bredvid mitt hjärta <3 underbart! André körde mig till Matilda runt 2 för att det var kalas för lilla hjärtat då <3 Efter det så gick jag hem och gjorde vid mig sen kom André så körde Pernilla & mamma oss till centralen , sen åkte vi vidare till Lund för att gå till Lundakarnevalen , och fy fan vad det var tråkigt haha :) men men , vi tog tåget hem igen runt 10 , och var hemma hos mig lite innan 11 :) Hämtade Dina och jag packade sen hem till underbaraste igen :)<3

Vaknade i Söndags i bästaste famn<3 Gick ut med Dina och lite sådant , sen körde André mig hem för jag skulle städa , så blev lite sådant tråkit :( sen runt halv 2 tror jag kom André igen för vi tänkte åka in en runda i stan och äta :) men hans kompis ringer och frågar om vi ska med till Aq-va-kul , så varför inte :)? åker hem till André och packar sen hem till mig och fixar , sen träffar vi Simon och hans flickvän utanför , men där är stängt hahahha! Så ja & André åkte och handlade Kina mat sen hem till hjärtat och käkade :) sen hade vi bara det myspys hela dagen <3 Tittade på A cinderella story och sen körde André mig hem <3

Idag var det SISTA FULLA VECKAN i skolan innan STUDENTEN haha shiiiiiiit 10 sjuka jävla dagar kvar :D! aja lugna dig Vanessa haha (a) Tema veckan började idag med för 3orna på Heleneholm :) och idag var det 70 / 80 - tals dag :) Lilla jag körde på röda tights, svarta benvärmare, turkos Gina-linne, snetoffs och midje skärp haha :D Och imorgon är det Fotbolls dag niceprice :) Det hände inte speciellt mycket idag faktiskt haha :D
Förutom att min STUDENT är räddad :D! Jag fick GODKÄNT i Religioshelvetet :D!!!!!!!!!!
Solade med Louise 14.55 :)<3
och nu sitter jag bara här hemma :)!


Folkets park med Matilda & Mimmi




Dunder mysig helg med André <33



2 års kalas för Matilda


Jag, Dina, Kasper & Matilda












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0