Vattenkrig och betygsnack i skolan :)!

2010-05-28 - 18:23:27

Skola idag, ganska chill dag faktiskt haha :D fick reda på betyg bara , Förskola, skola, fritidshem - VG och Psykosocialt arbete - G ... ganska nöjd faktiskt haha :) sen slutade vi och det blev lite vattenkrig haha , typ jag och Sandy mest, men även Josse och Karla som va på min sida mot Sandy haha :D
Sen gick jag, Sandy, Josefina och Sofie till McD och käkade haha :D Fick ett över coolt Coca Cola glas :D! Sen tog vi bussen hem :)
Har bara slöat i soffan sen jag kom hem, och va nyss ute med Dina :) Funderar på att ta ett bad med ansiktsmask och bara släppa alla tankar om allting ...

Meningen va att jag skulle hem till André ikväll , men tror inte det blir så , så får se vad som hittas på ... är egentligen Pappa helg men stanna hemma denna helgen ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0