Tillbaka! (tror jag iallafall)

2010-11-04 - 21:24:01
Jag ber om ursäkt! Jag ska faktiskt skärpa mig nu och börja ta tag i bloggandet igen jag lovar! har bara inte haft ork och tid att blogga . jobbar varje dag 8-9 timmar om dagen och är helt slut-körd efteråt haha :D så mina dagar ser i princip likadana ut , Jobb - träffa André/vara hemma - sova. Typ så mina dagar ser ut haha så japp (a)

Igår hade jag & min älskling 6 månader tillsammans , och jag har aldrig varit lyckligare.
Efter jobb så åkte jag hem och slöade inför att träffa älsklingen på kvällen . Vid halv 6 - 6 tiden hämtade älsklingen mig så åkte vi hem till han så duschade han & öppnade sin present , han fick en kofta bara för att jag tyckte den va snygg haha (a) , sen gick vi upp i stan :) Vi satte oss på Azalee (stavning?) och käkade god plank-stek och umgicks litegranna med varandra <3 när vi hade suttit där ett tag och ätit och umgåtts och pratat så gick vi vidare upp in i stan :) vi tänkte sätta oss på Espresso House , men de va över fulla eftersom alla småttingar har lov denna veckan haha :p så vi satte oss på Barista istället =) Blev en kaffe för älsklingen & varm oboy för mig , efter det så latade vi oss och tog bussen hem till älsklingen (a) Satte oss i bilen och körde hem till mig för att hämta Dina , sen åkte vi hem till älsklingen för att spendera natten där <3 Somnade nästintill direkt efter att jag borstat tänderna och lagt mig under täcket haha (a)
André Clarensius , Världens Bästa Pojkvän<3


Men nu kommer jag att komma tillbaka igen! =) Dock kommer det bli tråkigt att läsa om mina dagar här i bloggen nu när jag i princip gör samma sak dag in och dag ut haha .
SÅÅ! VAD vill ni läsa om här i min blogg =)!?!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0