Ännu en natt utan André vid min sida :(<3

2010-10-11 - 22:32:42

Blev ännu en natt utan min älskling vid min sida , ööööh hatar att sova utan André :-( Allt blev bara så försenat och klockan tickade iväg .. Men aja , nu känns de som om jag har lättare att göra vid mig , mamma säger att man ska vara lite "uppklädd/snyggt klädd" när man ska på arbetsintervju haha men hur lönt är det om man går på en arbetsintervju om att arbeta med småbarn haha ajau :p så får gå upp i tid imed jag inte har någon aning alls om var fan jag ska hahaha :p

Nu ska jag fortsätta att sörja att en natt utan min underbara pojkvän väntar :-( Syster har bakat negerbullar så jag tänkte sörja med de men haha oj va de smackade smör haha , så ska hämta mig ett glas med mjölk och sörja med mjölken istället haha (aaa)

André Clarensius ,
the love of my life <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0