hungrig :(

2010-10-12 - 12:37:45

God morgon typ
Vaknade idag kvart i 8 av att mobilen ringde , stängde av larmet och skickade ett godmorgon-sms till älsklingen sen la jag mig ner i sängen igen . Hann ligga i soffan kanske 2 minuter tills mobilen började att vibrera och det vart älsklingen som ringde så pratade lite med honom sen gick jag in i systers rum och plattade håret och sminkade mig och pratade med syster som vaknade haha :p sen klädde jag på mig och gick ut med Dina , sen packade jag ihop mina saker ..
Lite i 9 cyklade jag hemifrån för att gå på "arbetsintervju" för vikariepoolen/vikariebanken Fosie som jag hade tid för halv 10 . Kom fram kvart över 9 och gick in och satte mig och väntade hehe :) Halv 10 kallade en kvinna på mig och vi gick ner i källaren för att prata. Hon tittade på mina betyg och på mina omdömmen från praktiken i 3an på Motettens förskola :) sen pratade vi lite om USA och lite övrigt sen fick ja gå vid 10 i 10 hehe :) det gick jätte bra , och jag ska bli kallad på ett utbildningsmöte så att säga där de visar hur man använder vikariepoolen och då får jag även ett användarnamn och lösenord och sen ska jag börja jobba :D !!!!!!
Efter intervjun cyklade jag hem igen , och pratade med min älskling <3 nu har jag bara segat i soffan , har sjuk huvudvärk för jag är otroligt hungrig :-( Och nu ska jag ut med Dinisen :)!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0