Nu har jag inte skrivit på 1 vecka ...

2010-10-23 - 11:07:00

.. och det har varit otroligt skönt faktiskt . men nu är jag (läs; kanske) tillbaka ännu en gång haha :p

Börjar med att berätta om Kaya's 19-års fest ; Åkte hem till Sofia, och när jag kom hem till henne så vart Jannika & Jaquelin redan där , så satte mig vid bordet och snackade med de , sen började de att laga mat och jag bara segade haha kände att jag inte borde laga mat för då hade jag bara gjort något fel haha :p Alla trillade in genom dörren runt 7 - halv 8 , och ungefär kvart i 8 blev det dags för god mat! Det blev en wook med nudlar, kött & massa grönsaker men det vart gott hehe =) alla tjejer satt samlade runt bordet och drickan flödade tillsammans med maten haha :D sen blev det äppelkaka och present-öppning och Kayan blev glad för alla sina presenter :) drickan fortsatte att gå åt och det blev även en och annan shot , och runt 11 tiden skulle vi ta oss in till stan . Vi hade 3 bilar som skulle köra oss så vi skulle slippa ta bussen haha :D vi samlades på Gustav BK och skulle sedan röra oss tillsammans in men vissa skulle hämta pengar och Kaya skulle ta nycklar av Nicole som redan hunnit köra iväg så hon fick komma tillbaka igen haha så det blev att man droppade in lite hur som haha :P När man kom in på BREEZE så vart de dött , men det blir vad man gör det till och jag hade en jätte trevlig kväll med Kaya & tjejerna , dock försvannte mina pengar haha inte bra att ha med sig pengar in på ett ute-ställe :( När de stängde klockan 5 va det jag & Kaya kvar , alla andra tjejerna hade gått , så vi gick ut där ute och Kaya ringde och pratade med Kenta , vid halv 6 kom han & hämtade oss för att köra oss hem, TACK KENTA! Vi satt i bilen utanför mig ett bra tag och han visade massa låtar och videos och hur man mixar och trixar med låtar haha :p runt halv 7 kom min mamma ner för då skulle hon jobba så hon hälsade och sådära sen åkte hon till jobb , och runt 7 tiden var jag hemma & la mig för att sova :D
< --- TRYCK PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DE STÖRRE --- >

Lördags väckte mamma mig runt 1 och sen slöade jag precis HEEEELA dagen , och på kvällen åkte jag hem till min underbara pojkvän och spenderade natten där hemma <3

Söndags vaknade jag upp hemma hos älsklingen , och på eftermiddagen vart det dags för Kalas hemma hos moster för Nattis blev 10 år :) så firade henne, med mat & massa godis och glass och sådära hehe =) sen åkte vi hem och jag tror att jag träffade André (a) minns dock inte om jag sov hos han eller inte haha (a)

Måndags var det dags för första dagen på jobb , Hindby Småskola . 07.30 - 16.00 . Det var jätte roligt att ha något att göra om dagarna och personal & barnen var jätte snälla hehe :) Efter jobbet så var jag hemma och sådära sen åkte jag hem till André för att spendera natten där , kan säga att jag somnade över tidigt haha ..

Tisdags , jobb 07.00 - 15.00 . Onsdags , jobb 08.30 - 16.30 . Torsdags , jobb 07.30 - 15.45 . Och efter jobbet har jag antingen bara slöat hemma och somnat tidigt eller träffat älsklingen och sen varit hemma i tid för att sova inför morgondagen haha :p

Igår var det dags för jobb igen , 07.30 - 16.00 . Fast denna dagen vart det Invigningsfest på dagis för det är nyöppnat (varit öppet för men nyöppnat igen så att säga) så mellan 13 - 16 tog man hand om de barnen vars föräldrar inte kom på festen för de inte hade möjlighet och vi käkade tårta och gjorde inget speciellt lekte med barnen inomhus ... De sista barnen på min avdelning gick runt halv 4 så då gick jag in till grannavdelningen där Kaya jobbar (för tillfället) och "hjälpte" henne med hennes två sista barn hehe , vi gjorde inte så mycket satt på golvet och snackade haha :p När jag slutade klockan 4 åkte jag hem , slöade otroligt hemma och sen var det dags för mat . Efter maten så ringde älsklingen så jag packade min väska lite snabbt , gick upp med mina resväskor från USA-resan på vinden och sen gick jag ner till älsklingen med Dina . ÅKte hem till hjärtat och han duschade och käkade , sen åkte vi hem till hans mamma och var där lite . halv 10 körde vi hemåt igen , och stannade till på MAXI på vägen för jag ville ha godis haha (a) sen hem och jag somnade väldigt fort , hjärtat klagade på det imorse men jag tror att han också somnade snabbt haha (a)

Vaknade idag lite i 8 av älsklingen , han skulle iväg och jobba så när klockan var halv 9 packade jag ihop mina saker sen gick vi ner till bilen så körde älsklingen mig hem sen vidare till jobbet . Jag kom hem och satte mig i soffan med datorn i knäet haha , käkade godis och tittade på Kenza&Tyra Show haha :)

Vet inte vad som händer idag , ska nog träffa älsklingen senare ikväll men under dagen vettifan :)!



Postat av: k

detstår ingenstans att den eäkta haha plus atti slutet tjejen kommer in i kameran visar att den inte e äkta :P

2010-10-31 - 14:13:33
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0