Vikarie-banken ringde ...

2010-10-13 - 12:12:46

... men jag missade det tyvärr eftersom jag var på toa och borstade tänderna , men hon spelade in ett medelande på telefonsvararen så jag fick väldigt brottom hem eftersom jag inte har speciellt mycket pengar på mobilen haha (a) Så jag klädde på mig, packade ihop lite av mina saker och bäddade sängen sen gick jag & Dina hem till mig . Kom hem och det första jag gjorde var att ringa tillbaka haha (a) Jag pratade lite med henne och jag slipper gå tillbaka på utbildningen så nu väntar jag på att ett mejl ska dimpa ner med mina inloggningsuppgifter och mitt lösenord sen ska jag trycka i att jag kan jobba från och med NU haha nej men ungefär haha (a) sen får vi bara hoppas på att jag blir bokad med :D!!

Ska träffa Lisa snart med , hon är klar på körskolan halv 1 och ska bege sig hitåt då , får se vad vi hittar på :) Kanske bara slöar lite eftersom vi båda har lite illa med ekonomin just nu hahaha :D (aa)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0