21 september, 22.45 och 4 dagar tills jag är hemma :)!!

2010-09-22 - 04:44:41

Ryan kom hem runt halv 5 tiden , duschade och gjorde vid sig så jag fortsatte att passa Dylan (som vanligt) , Ylva kom hem ungefär kvart i 6 , bytade om och sådant och klockan 6 ungefär gick Ryan & Ylva igen .. Dylan blev ledsen men när jag började med maten blev han glad igen haha :p Gjorde kyckling , med pasta till Dylan :) efter det har vi bara slöat och busat lite här nere på nedanvåningen då här är varmare och denna TVn funkar hahaha :p
Dylan somnade runt 8 tiden , och jag har tittat lite TV :) har blandannat tittat på Dancing with the stars och jag kan säga att jag ärligt tycker att Mike "The Situation" är sjukt cool haha (a)

Nu är jag jääääätte trött och klockan är nu kvart i 11 , Ylva & Ryan har fortfarande inte kommit hem ännu och Dylan sover som en stock.. Dock ska jag hålla mig vaken ett tag till då älsklingen vaknar och kommer in på msn om lite mer än 1 timme :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0