4 månader, av ren kärlek<3

2010-09-03 - 07:14:28



4 månader

4 månader av
kärlek, lycka, medgångar, stöd, kyssar, kramar, pussar,
tårar, sorg, beslut, bråk, motgångar ...
Men de har verkligen varit de bästa 4 månaderna i mitt liv!
Jag älskar dig så otroligt mycket min André Clarensius!
Idag är det 40 dagar sedan jag åkte ifrån dig, 40 dagar sedan jag
kysste dig för sista gången på 87 dagar, 40 dagar sedan bilden
ovan togs, på Svågertorp någon minut innan tåget kom...
Jag har saknat dig något otroligt under denna tiden, och jag saknar dig
fortfarande så sjukt mycket .. jag är kär i dig, jag är totalt förälskad i dig,
och du behandlar mig som en liten prinsessa, i din famn känner jag mig
trygg och jag känner mig speciell, inte bara pga vad du säger, utan hur du
håller om mig, hur du håller mig om nacken när du kysser mig, hur du verkligen
håller fast mig när vi kramas. du håller fast mig på ett sätt som visar att du inte
vill jag ska gå, att du inte vill att jag ska försvinna ifrån dig, och det ska jag inte baby<3
Nu den senaste tiden har vi haft det svårt, det har hänt så mycket, och vi är inte med
varandra, vi är inte vid varandra, vi kan inte krama om varandra när tårarna rinner,
istället befinner vi oss på vars en sida av jorden, 600 jävla mil ifrån varandra<3
vi båda behöver varandra i denna situationen, vi behöver famnen som vi känner oss
säkra i, och det är i varandras famnar vi känner så.. Men snart är jag hemma, det blir
inte 48 dagar av väntan, det blir tidigare och det får mitt hjärta att slå dubbelt så fort.
Snart får jag äntligen känna din doft, din värme, se ditt leende, se dina fina ögon, få
känna dina armar hårt om mig, dina läppar mot mina, bara får vara tätt intill dig..
det behöver jag nu, och snart får jag det ... bara om någon vecka får jag tillbaka
det som jag har saknar i 40 dagar, 6 hela veckor, alldeles för många timmar <3
Jag kan skriva en hel novell om min kärlek till dig, men det är så svårt att kunna sätta
ord på mina känslor för dig.. trodde jag hade älskat på högsta nivån innan, så fel jag
hade! det var inte i närheten av vad jag älskar dig, antagligen för jag har suktat
så otroligt länge efter dig, alldeles för länge men det var värt väntan och jag ångrar
inte en sekund av vad jag sa till dig innan, och ångrar inte en sekund av väntan,
fast det var jobbigt så var det värt den underbara och starka kärleken du gav mig tillslut!<3

André Clarensius, Jag Älskar Dig!
03 - 05 - 2010


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0