Bara för att lista :p

2010-09-24 - 05:27:08

SENASTE:
Dryck: GATORADE - Frost Glacier Freeze
Telefonsamtalet: Leslie i Dorchester
SMS: Älsklingen

Sång du lyssnade på: Miley Cyrus - Girls just wanna have fun
Gången du grät: Förra veckan tror jag


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja
Har någon varit otrogen mot dig: Ja

Varit kär: Ja, är nu

Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja



DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Blå
färg 2: Rosa
färg 3: Gul



I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej inte på riktigt
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja

Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja ...
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis av samma kön: Nej inte kysst bara pussat :)


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla sist jag rensade, men alla kom tillbaka med amsn :(
Hur många barn vill du ha: 2-4
Har du några husdjur: Hund - min lilla Dina
Vill du ändra ditt namn: Nej, nöjd med Vanessa faktiskt :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Va hemma hos min pappa ute på landet :p
Vilken tid vaknade du idag: 1 amerikansk tid (19.00 svensk tid)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg i sängen och älskling loggade in på msn
(06.00 svensk tid)
Någonting som du längtar till: Ja, att åka hem
Senaste gången du träffade din pappa: Snart 2 månader sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Förlusten av Elias

Vad lyssnar du på just nu: Jersey Shore på TV :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Saknaden efter pojkvännen, familjen, hundvalpen och mina vänner

Vad är ditt namn: Vanessa Annelié Håkansdotter Hansson
Singel/upptagen: Upptagen

Stjärntecken: Vädur
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Bulltofta skolan & Kirsebergs skolan
Gymnasie: Heleneholms gymnasium
Högskola: Inget jag ska gå :)!
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Brun
Längd: 161cm
Vad gillar du gällande dig själv: -
Piercings: Öronen , naveln
Tatueringar: Handleden & foten (hitentills)
Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:
Operation: Minns inte men var liten
Piercing: Öronen
Tatuering: Handleden
Bästa vän: Sina & Sofia
Sporten du spelade: Dans tror jag? annars fotboll
Husdjur: Sköldpaddan Oliver tror jag va den första haha :)
Vaccination du minns: Ingen aning haha
Alkohol du drack: Öl tror jag



JUST NU:
Äter du: Vindruvor
Dricker du: GATORADE - Frost Glacier Freeze
Är du på väg att: Svara på dessa frågorna ?
Lyssnar du på: Reklam på TV :p
Väntar du på: Att Jersey Shore ska börja igen & att klockan ska bli 00.00 (06.00 svensk tid)



DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja !



VAD ÄR BÄST MED DET MOTSATTA KÖNET:
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda, men pussar om man måste välja :)
Kortare eller längre: Längre (hemskt om en kille va kortare än lilla mig ju haha)
Romantisk eller spontan: Romantisk
Snygg mage eller snygga armar: Haha, snygg mage :)
Tatueringar eller piercingar: Båda är snyggt, men hellre tatueringar :)
Känslig eller inte: Inte för känslig, men inte för känslokall :)?
Ragg eller förhållande: Förhållande!
Bråkstake eller tveksam: Mitt emellan haha :)

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja
Tappat glasögon eller linser: Ja
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Ja
Har du blivit arresterad: Haha, förhörd och jagad men aldrig arresterad :p
Dissat någon: Ja
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej är hetro :)



TROR DU PÅ:
Dig själv: Haha va ?
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut , André

Himlen: Ja
Tomten: Haha JAAAA :D Nej men nej :p
Att kyssas på första dejten: Beror på hur de känns
Änglar: Ja



SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän på samma gång: Har inte haft någon flickvän :)
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Självklart!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen!
Vad vet inte så många om dig: Inget jag skriver här :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0