Dagis idag :)

2010-09-21 - 18:38:56

Hej!
Hemma nu efter en halv dag på dagis :) ylva väckte mig idag kvart i 8 , frös som faaaan haha så blev lite segt att gå upp (a) men gick upp och när Ylva gått så blev det frukost för mig & Dylan :) sen klädde jag på honom hans Sverige-kläder haha (a) tog det lite lugnt, satte Dylan i sin stol och packade klart väskan , klockan 9 kom en fin fin bil och hämtade oss för att köra till dagiset :) Kom fram kvart över 9 och gick in i Dylans
Infant-Toddler rum till hans nya dagis-vänner :) Först va han jätte blyg och ville bara stanna hos mig men det gick över väldigt fort och han lekte med de andra barnen :) men med jämna mellanrum gick han till trappan där jag satt för att se att jag var kvar haha :P
När klockan var kvart över 10 gick jag ut i lobbyn för de skulle ut och Dylan skulle testa vara själv :)
Satt ute i lobbyn och läste en bok jag tagit med mig och spelade på mobilen haha jag var såååå uttråkad :p och när klockan var kvart i 12 gick jag tillbaka in i rummet där de nyss hade haft lunch, kan säga att Dylan va den som hade kladdat mest haha , så mycket kladdar han inte hemma :O?! hahahaha :p han kom till mig väldigt snabbt gav mig en kram sen ville han leka hahahaha :p så han hjälpte en av "lärarna" att sopa golvet haha :P Tjejen från receptionen kom in ungefär tio i 12 och sa att vår bil hade kommit så packade ihop sakerna och Dylan vinkade hejdå till vännerna och lärarna sen satte vi oss i bilen och Dylan somnade direkt :)
Kom hem och värmde lite mat och nu sitter jag här hehe :)

Kan säga att det känns lite lyxigt att bli hämtad på morgonen och hämtat från dagis i en fin Lincoln bil hehe (a) Chaffören tillochmed öppnar och stänger dörrarna åt en hehe :) detta hade jag kunnat vänja mig med :)(a)


oerhört lyxigt (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0