Dags att sova faktiskt :) (snart iallafall)

2010-09-19 - 05:58:35

Jag är så sjukt spänd inför hemresan.. Att jag äntligen får komma hem till familjen, André, lilla Dina, alla underbara vännerna och det underbara GODISET som finns i Sverige..! Det känns lite overkligt imed att det är en månad på måndag tills jag skulle åkt egentligen.. Bestämde mig för att börja packa denna helgen, inte ens det har jag gjort för det känns som om något bara kommer att hoppa upp och jag inte kommer komma med flyget eller något kommer gå fel med flyget eller vad som.. Har rejäl flygskräck och ska flyga ifrån U.S.A , har fått knäppa dagsdrömmar om att planet kommer kapas etc. buuuuh ryser i hela kroppen bara jag ens tänker på det.. Och nu är det även "storm-säsong" i U.S.A , tänk om flyget åker in i en tornardo eller något :o???? jag vill ju HEM ! men det är MINDRE än 1 vecka exakt tills flyget går, så om 1 vecka nu är jag (förhoppningsvis) någonstans uppe i himmeln ovanför alla moln :)

Har så mycket första veckan hemma i Sverige, måste ju hinna träffa så många jag kan, ska ringa Vikariebanken och fixa en intervju (skrev även in mig hos Oxie idag bara för de söker en hel del hörde jag) allt för att få jobb! sen måste jag även ringa lite ärenden och gå på lite möten och sådära.. Det är mycket som ska hinnas göras på 2 veckor, men det hinns väl antar jag? Min hjärna kommer antagligen inte hänga med haha men kroppen måste :p ush , känner av stressen bara jag ligger här i sängen, dricker juice och gnagar på små-kakor haha (aa)

Imorgon blir det in till Boston City, funderar på om jag ska inviga höst-skorna och skinjackan då de ska bli 17 grader imorgon :)? Jaa det blir nog så haha (a) Ska även försöka hinna packa lite imorgon för resten av veckan ska vi flänga fram och tillbaka till Dylans dagis , så vet inte hur mycket jag hinner packa då förutom på kvällarna då jag inte har någon ork alls, har ingen ork i kroppen mer haha har stress i hela kroppen nu :p

Nu ska jag gnaga lite till på små-kakorna och fortsätta läsa en bok jag läst på ett tag nu , sen blir det att borsta tänderna och SOVA ! Klockan är för tusan redan 12, och ska inte upp för sent imorgon så Boston rundan inte hinns, har för tusan 3 eller 4 presenter att handla inne i Boston! haha (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0