Flygolyckor ... ?

2010-09-24 - 14:29:13

God morgon!
Sovit gott? inte jag :(
vaknat typ 1 gång i timmen av att jag drömt en massa sjuka drömmar om flygolyckor och grejer :( Inte speciellt kul att drömma om flygolyckor när man ska sätta sig på planet om 1 dag och 13 timmar :( men men , förhoppningsvis är jag inte med om någon flygolycka iallafall!
Vaknade av att Ylva väckte mig kvart i 8 , gick upp lite slött och möttes utav en snorig febrig glad(?) liten Dylan haha :P Han åt kex så han var hur glad som hellst haha :p nu ligger vi här i min säng , han sover och försöker andas den lilla stackaren :(

Idag blir det slö med Dylan imed att han är sjuk, sen handla en resväska och packa ALLT det sista , uuuuuuuuh de närmar sig :D! Blir även att umgås lite med Ylva, Dylan & Ryan antar jag hehe :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0