Igår + Idag :)

2010-09-28 - 11:40:33

Det har varit en ganska dålig updatering jag vet, men så kommer det att bli denna veckan framförallt ska ju träffa alla mina dunderbara vänner :O!!!
Igår så kom Kaya hit och lite över 2 åkte vi in till stan för att träffa Sofie :)! Jag gick in på banken och fixade med mina skatte-pengar och kollade om mitt nya kort fungerade, sen käkade vi på BK (a) hahaha sån tjockis jag känner mig som, kommer hem från U.S.A och de första jag gör med mina vänner är att käka BK hahaha :D Runt tjugo i 5 satte vi oss i bilen hemåt, jag blev avsläppt hemma av Kaya sen fortsatte de två till Oxie :)
Jag gick ut med Dina, sen pratade jag lite med mamma , och typ kvart i 6 tror jag kom älsklingen så körde vi till visning, sen efter det hem till hans mamma :) Hon var inte hemma, men André käkade och sen blev han klippt hehe :) När han var klippt körde han hem mig och sen vidare hem till sig :(<3

Jag kom upp och käkade, sen slöade jag i soffan innan jag började sortera alla mina jävla kläder haha :P Kastade typ halva garderoben , så nu är den ny-rensad FRÅN GRUNDEN denna gången haha :p brukar spara på kläderna fast jag vet jag inte kommer använda de men nu kastade jag de jag vet jag inte kommer att använda haha :D Deckade runt halv 1 igår och det gick jäävligt fort att somna när man lagt sig i sängen haha :p

Vaknade idag runt 9 av att Dina klättrade över mig för att lägga sig under täcket precis bredvid mig hihi saknat min lilla vovsing <3 Slöade bara i sängen och försökte boka biljetter men de gick inte som jag ville :( så mamma bad hennes kompis att kolla i Shoppen om de har några stå-biljetter kvar imed de inte finns några på ticnet, FÅR FAN HOPPAS PÅ DET BÄSTA :D!!!!

Nu ska jag packa ner kläderna som ska kastas, sen göra vid mig litegranna och runt 1 ska jag träffa Louise på hennes rast då hon jobbar här jag bor haha :p senare ska jag träffa Feliciah, och vi ska kanske ta oss en fika :) Och efter det ska jag åka och handla höst-skor med Kaya & Sofie :)


<3
Postat av: jenny

söt

2010-09-29 - 16:10:46
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0