SHOPPING :D

2010-09-13 - 01:38:55

Idag har vi shoppat :D!
Vaknade ganska sent, käkade och så sen smsade jag min älskling , sen så åkte jag, Ylva & Dylan för att shoppa redan runt 1 tiden hihi :D en hel-dag med shopping lurade runt hörnan :)
Körde först bort till andra änden av Woburn för att titta efter Adidas "zippers" men det fanns ju fan ta mig inte :o!?! Först inget Ed Hardy, sen inga Adidas "zippers" , blir ju ledsen på detta landet haha (a)
Sen åkte vi till Burlington Mall och jag ääääääälskar min nya favvo-affär FOREVER21 , älskar kläderna på deras hemsida men O-M-G (som man säger här haha) vad affären slår hemsidan hahaha :D muuuums , jag frossade som en galning haha (a) nej men testade en hel del, handlade dock inte lika mycket :) Sen gick vi runt lite överallt, SEARS och lita sådant annat smått och gott :)
Sen blev det till vad jag kallar "vid Whole Food" haha , ett litet "torg" med olika affärer en liten bit ifrån var vi bor :) handlade lite på Unleashed :) sen beställde vi pizza och handlade lite på BabiesRus :)


Dagens Shopping!

FOREVER21








mer får ni inte se ännu av denna tröjan (a)







FOREVER21 = 67dollar (ca 460:-)

Övrigt från BURLINGTON MALL

present till pappsi


till André


till Kaya

Cirka 80dollar (ca 550:-)

UNLEASHED




Till min Dina


Till min Dina


Till min Dina (bara för den va så söt (a))


Till min Dina
(haha Jul-middag eller ngt liknande,
den va på REA så va tvungen (a))


Till min Dina


Till min Dina

Handlade även födelsedagspresent till
Feliciah's valp Kristall :)

Unleashed = 68dollar (ca 470:-)

TROR DET VA ALLT HIHI :D

Nu blir det 2 timmar Jersey Shore sen VMA :D!!!

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. oja att ha ett förhållande är de bästa som finns <3

2010-09-13 - 03:44:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-16 - 12:50:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0