The Town , grym film .. !!

2010-09-18 - 05:12:09

lite över 6 tiden kom Mimi (Michelle, Ryans mamma) hit för att passa Dylan för jag, Ylva & Ryan skulle till andra sidan av Woburn(som vi bor i) för att gå på bio och se nya filmen av Ben Affleck The Town, den är ompratad här i Boston imed den är inspelad i Boston och Ben Affleck är från Boston hehe och idag hade den premiär för "vanliga-människor" haha med vanliga menar jag icke kändisar :p Så vi åkte dit för att se den :) Det sjuka med bio här i U.S.A är att man bokar biljetter men man kan inte boka platser så man får komma i god tid för att få bra platser hehe :p Vi fick platser i mitten längst bak, typ bästa platserna, om bio-salongen hade varit en upplutande-salong haha men nej här va alla i samma höjd men det gick endå :)
Säger bara FY HELVETE VAD BEN AFFLECK ÄR SNYYYYGGGGG , MUMMA! haha (a) men men :p En utav de bästa "icke-dansfilm" som jag har sett någonsing, och jag förstod fast där inte fanns någon Svensk-text :) Blev popcorn, coca cola och Kit-kat till filmen haha (a)
Filmen slutade runt kvart över 9, och påvägen hem handlade vi med oss mat som vi åt när vi kom hem :) Efter det har vi bara tittat på Red Sox - match och jag har även visat Ylva det underbara trycket vi har i MFF-klacken så nu vill hon att Ryan ska följa med på MFF-match när de är i Sverige nästa gång haha :D Fpr visa han att fotboll är roligare än baseball :D!

snygga Ben Affleck och medspelaren Jeremy Renner

Rekomenderar Filmen Till ALLA !!



Postat av: Michael

FY HELVETE VAD BEN AFFLECK ÄR SNYYYYGGGGG , MUMMA



Lika snygg som jag då....:-)......

2010-09-18 - 08:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0