Tillit .. ?

2010-09-10 - 01:38:27

Det ordet förföler mig.. jag har fööör lätt att börja lita på tjejer fort, och tro att de är BRA kompisar till mig, sen visar de sig att de bara ser en själv som en kompis man har bara för att lixom.. jag har svårt att lita på killar, och i ett förhållande med mig måste man verkligen vinna sin tillit av mig.. Men med tjejkompisar har jag så mycket lättare att börja lita på tjejer, och jag ångrar att jag är "för snäll" .. Jag litar inte på tjejer egentligen, men jag vill lita på mina tjejkompisar och då blir det så att jag börjar lita på de FÖR SNABBT ...

Jag vet inte riktigt vilka av mina tjejkompisar som jag verkligen kan lita på ? tror jag har typ MAX 3-4 som jag pratar med dagligen som jag TROR att jag kan lita på. Men kan jag det? jag har ingen aning..
därför slutar jag härochnu att ha så lätt att lita på tjejkompisar.. förlorar du min tillit får du inte tillbaka den längre genom att säga förlåt, så lätt det varit innan, nu får du fantamig vinna tillbaka skiten..

har ångest att jag inte riktigt
vet var jag har mina tjejkompisar,
framförallt de som jag trodde
var mina NÄRA tjejkompisar..

We'll , tydligen är man bara en kompis ..

Postat av: k

Essa Pessa, det e svårt att veta vem man litar på men om personer sviker dig mer än 1 gång då e de nog inte smart att lita på de 100%.

Om någon lämnar dig o bryr sig inte om dig då e de inte vänner. Alla begår misstag o man ska ställa upp o ha någon som ställer upp. hittar du personen som gör det så e d en bra vän =)

2010-09-11 - 20:37:45
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0