Ursäkt + shopping :D!

2010-09-07 - 00:56:46

Förlåt för extremt dålig update , men känns inte som om bloggen lockar längre :/ men får väl ta tag i det antar jag haha :p har dock inte gjort speciellt mycket sens sist jag skrev.. Har haft lång helg, det är Labor Day, idag så Ylva & Ryan har varit hemma så jag har varit ledig hehe :p
Har inte gjort alls mycket i helgen, förutom igår då vi planerade min hemresa och Daycare och sådära, och idag då vi har tagit oss en ordentlig shoppingrunda haha imed att jag åker hem om 2 veckor imorgon.. Kommer bli väldigt skönt att få komma hem igen, men samtidigt lite tråkigt att åka ifrån värmen och komer ju sakna Dylan och sådära , Ylva och Ryan med såklart hehe :p men men, det behövs så :)

Handlade idag som sagt , är otroligt glad haha men så fattig :p? Kom ut från Victoria's Secret som 106dollar(725:-) fattigare än jag gick in haha, visst låter inte mycket men handlade INGA kläder alls bara massa hudprodukter haha så blidde en del, men ångrar mig icke fick även en ÖVER snygg väska haha (A) handlade den endast för väskan, tyvärr va man tvungen att ta innehållet med haha men nu när jag luktade på det så va det ett otroligt smart val haha (a)

Nu pratar jag med mamma<3 och har nyss skriivt in mig på Vikariebanken, hoppas jag har jobb när jag kommer hem haha (a) är i stooooooort behov av pengar kan jag ju säga :)





*hemlis*


Min Fina Väska (a)






Innehållet
'



Glömde bort att berätta jag shoppade lite på Macy's idag
också ju, blev dock bara 2 par jeans för 52dollar. (
355:-)














Kan även visa er vad jag inhandlade igår hehe :)
Bara lite smått sådära :)!


Älsklingen & Jag ska matcha
(nästan iallafall)


Present till Vera..
Fick bli detta då jag inte har möjlighet att åka
in i Boston City och handla hennes önskning ;
Jessica Simpsons leopard kil-klacka skor :(


En liten väska haha
bara för att (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0