Uttråkad :(!

2010-09-08 - 05:54:32

Inte gjort speicellt mycket idag , skickat ett mejl till Bodil på Resia om ombokningen av min hemrese biljett, så den bokas om till den 21e September istället för den 20e Oktober :) Sen har vi även ätit gott, och tittat på AGT, uuuh hoppas innerligt att Fighting Gravity vinner fan :D! Sen tittade jag även lite på Teen Mom och nu ligger jag här i sängen med en Gatorade och lite apelsinjuice haha (a) om 6 minuter kommer min älskling in på msn :D <3

Försökte titta lite i Blondinbellas blogg bara för jag är så uttråkad, men höll ärligt på att kräkas :( förlåt men den är ju ingen rolig att läsa haha ? Så hamnade här istället och updaterade er om min dag för jag är verkligen så sjukt uttråkad nu haha ingen inne ju (a)

Har iallfall hittat en skin-jacka jag ska hadla :) Ville först ha Jofama by Kenza 's nya skinjacka med fårpäls, men såg att den är kort.. Så hittade en på Forever21 istället som jag blev kär i haha :D tur att affären Forever21 finns här i närheten, så kan gå och testa jackan och slipper beställa och låta den sitta helt fel och sådär haha (aaa)



Postat av: bella

sötnos

2010-09-10 - 20:21:59
URL: http://bellalindeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0