Who blame me :)?

2010-09-19 - 00:07:55

hej!!
Vaknade idag runt 11 tiden, segade med datorn till kanske halv 12 , då gick jag upp där uppe och såg att ingen va hemma så jag gick ner till datorn igen haha :p Tjugo över 12 kom Ryan hem så tänkte gå upp och säga hej, kan säga han blev skit skraj när jag kom upp för han trodde jag åkt med Ylva & Dylan till BJ's haha :P gick ner igen , och när jag hörde dörren runt 1 tiden så stängde jag av datorn och gick upp för att hjälpa Ylva att bära in varorna och sådär :)
Sen kom även Mimi (michelle) med Bradley som hon passade idag :) (för er som missat så är Bradley Dylan's kusin) så de va här en stund, sen åkte vi till BabiesRus och handlade lite, blandannat en ny bilstol till DYlan, sen åkte vi hem och Mimi & Bradley till de , kom hem och gick ganska fort igen för jag ville handla lite skor såhär nu innan jag åker :)
Gick först in på Marshalls, handlade skor till Dylan, ööööver söta haha :D sen in till OFF BROADWAY SHOES för att handla converse :) fanns tyvärr inga marinblå i min storlek så handlade converse till Camilla och VÄRLDENS SNYGGASTE höst skor till mig haha :D Vem kommer vara snyggast i Sverige i höst om inte Vanessa haha :D (klädstilen iaf :p)

Favorit sko-affären i lilla Woburn

Converse till Camilla (älsklingens mamma)
40 dollar (ca 270:-)



Världens Snyggaste (&skönaste) Höst Skor :D!
45 dollar (ca 300:-)

Postat av: hanna

fan vad fina dem ljusa skorna var !

2010-09-25 - 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0