4e advent , 5 dagar till jul och min bebis är förberedd :)

2010-12-19 - 14:29:23
God morgon!
19e december , 4e advent , 5 underbara korta dagar kvar till jul . . !
Älsklingen kom hem till mig inatt runt 1 tiden , jag gick ut och mötte upp honom samtidigt som Dina fick sin kvällsrunda :) sen satt vi en liten stund i soffan med vera och tittade på film . sen blev det sovdags , underbart att få sova bredvid min älskling , älskar att somna i hans famn och vakna upp bredvid min stora kärlek <3
Vaknade idag runt 10 med älsklingen , gick ut med Dina och hjärtat handlade bullar . sen blev det frukost , gott gott :) duschade och gjorde vid mig lite inför kalaset idag och älsklingen gick till Nobel för att träffa upp sin mamma :) Nu sitter jag i soffan , tittar på Ensam Hemma 3 haha :p
Min lilla bebis ska vara fin till Jul :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0