Tillbaka? - We'll see!

2010-12-18 - 22:54:24
Hehe , nu har jag inte varit här inne på väldigt länge - IGEN! Jag vet , jag är jätte dålig på att blogga , men jag har verkligen en sjuk liten bloggtorka och har inte hunnit tänka speciellt mycket på bloggen heller då jag har jobbat och julhandlat så mycket haha :p
Men nu har jag iallfall slutat jobba , med andra ord blivit arbetslös igen haha , ångest :( men jag kommer antagligen att fortsätta att jobba på Hindby Småskola i Januari och antagligen mer , och det är nice price :) Sista dagen på jobb skulle ha varit igår , men blev hemskickad i torsdags så vart hemma igår med .
På min lediga dag så vaknade jag upp hemma hos älsklingen , men åkte hem ganska snabbt för jag skulle damsuga lägenheten här hemma och sen skulle jag träffa Feliciah :) Så jag & Dina gjorde oss redo , sen tog vi bussen till Aq-va-kul för att träffa Feliciah och hennes lilla Kristall där :) vi gick in i parken och hundarna fick leka av sig lite , så skönt att kunna ha lilla Dina lös , går inte precis i detta jävla området och hon tycker om att få springa omkring lös i snön :( Efter vi gått igenom parken så kom vi fram till DogFun och jag handlade julklappar till Kiara & Flake (min kusins hund (Kiara) och min morbrors hund (Flake)) och Dina fick även välja ut en julklapp till henne och hon valde en jätte fin bädd (bild kommer) . Efter det så gick vi och handlade cola , träffade på Feliciah's pojkvän och väntade på min kärlek :) På kvällen tittade jag & André på film , vi såg 7X lika barn leka bäst , och det är ingen film som jag rekommenderar . Sömnpiller till max haha , den sög och man blev oerhört trött av den haha :p
Idag har det varit julmat hemma hos farmor med Emma, Vera, Pappa, Dina, Farmor, farbror Rolf med fru Marta och kusin Adrian. Det vart väl gott hehe , sen åkte vi hem och jag har suttit här i soffan och tjockat mig sens dess haha :$ Ska hämta kameran nu och lägga in massa bilder för jag får lite klagomål om att det kommer för lite inlägg/bilder i bloggen haha :p
Vi får se om jag är tillbaka nu , tänker inte lova något haha :)


5 dagar kvar till jul - och jag saknar att vara såhär brun!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0