Naglar byggda & Ögonfransar färgade :)

2010-12-20 - 23:00:23

Idag har varit en liten såndära "ta hand om dig själv dag" bara det, att det inte är jag själv som har tagit hand om mig haha utan det är andra :) Började med att jag gick ner vid torget och byggde på mina naglar hos underbara Anh , och sen så färgade Bina (systers kompis) mina ögonfransar :) Så nu räcker det med att böja mina ögonfransar så ser det ut som om jag har mascara haha :)
Nu ligger jag i soffan med Dina , ska snart ut på kvällsrundan med henne sen blir det att sova (a) ska till tandläkaren imorgon klockan 10 , sen blir det hemom och gå ut med Dina , sen tillbaka upp i stan och träffa Feliciah :) Ska handla presenten till älsklingen , ska handla jeans till mig , ska handla jul/nyårs klänning, (kanske) handla skor , lösögonfransar etc . mycket att göra hehe men men :) Sen vid 4 blir det att gå hem till Anna & Tilda för att baka jul-godis :)

Naglarna
- jätte nöjd rekommenderar verkligen Anh -



Ögonfransarna
- syns kanske inte så mkt på bild, men skillnad i verkligheten :) -

tjockis ...



Mys Med Dinisen I Soffan
Såhär På Kvällen <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0