God morgon!

2010-12-20 - 10:41:42
God morgon!
fan snart julafton haha :D 4 dagar kvar!
Nu är jag uppe , har fixat håret men inte kommit längre än så haha :p fixade håret (plattade det) för jag skulle skicka in ansiktsbilder :) Idag blir det att smita ner för att se om det finns möjlighet för mig att bygga naglarna idag (så att det är gjort) hehe :) har mycket att göra tills fredag & nyår , men har inte ens startat :o!?!
Imorgon blir det stan, antagligen med Feliciah :) ska handla julklappen till älsklingen, julklänning, nyårsklänning, skor till nyår (framförallt men även jul), lösögonfransar, något i julklapp till mormor och morfar. Ska även till tandläkaren imorgon klockan 10 och spänna tandställningen :) ska bli skönt att få ta av den , och förhoppningsvis blir det i sommar :D
Ska även till frisören på torsdag, skulle egentligen dit idag klockan 6 men det blev inställt , så blir på torsdag klockan 10 istället :) ska ju vara fin till jul & nyår hehe :) Ska slänga in olika slingor , i mööööörkt och i ljuuuust , tror det kommer bli skit snyggt , och det kommer att skifta i tre färger då , nice nice :D


Och Nyår?
Är det bara jag som har ångest inför nyår detta året , eller finns det fler där ute ??
Jag vet inte alls vad jag ska göra till nyår, vet bara att jag ska spendera kvällen med min älskade pojkvän. Men vet inte alls vad vi ska göra , var vi ska vara . Vet inte vad jag ska ha på mig? vet inte vilka skor jag ska ha ? Och är lite osäkert med hur jag ska göra med Dina änså länge , men förhoppningsvis så löser det sig snart .
Men jag hatar att inte ha allt planerat , visst förra nyår va inte heller speciellt planerad men jag & Kaya valde iallafall mellan 2 förfester (det om inte var planerat) och vi hade redan bestämmt att vi skulle ut till Breeze på kvällen . Men detta året vet jag inte alls var vi ska vara , inga val och jag vill absolut inte ut på klubb detta året , inte för att det inte var kul förra året haha för det var det , men känner inte för det :p
Men Men , Vi Får Se Hur Det Blir Med Min Lilla Nyår Haha :D Välkommna 2011 Ska Jag Iallafall Göra Med Ett GLas Champange I Handen Och En Mysig 00.00-kyss Av Pojkvännen Min! :)

Vad Ska Ni Göra :)?!

Totally osminkade Vanessa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0