idag <3

2008-10-31 - 19:14:53
Vaknade 20 i 9 och såg mitt hjärta ligga i
sängen bredvid mig , den bästa känslan
jag har varit med om :* verkligen den bästa
starten på en dag att se min bobo bredvid
mig när jag vaknar på morgonen :*<333

min bobo vaknade runt 9 , blev lite tv tittande
och myspys, haha sen badrummet hahahhaha :D

aja , sen gjorde vi inte så mycket på hela
dagen faktiskt , blev bara en massa myspys
och massa prat <3

du förstår inte så lycklig jag är över att ha dig
vid min sida baby , ingen förstår mig på det
sättet du gör <3 du lyssnar verkligen på allt
jag har att säga och jag kan verkligen prata med
dig om precis allting baby <3 Finns verkligen
ingen som du :* jag har varit kär innan , men
att jag kunde ha såhär STARKA känslor för
någon visste jag verkligen inte <3 du är verkligen
mitt allt bobo , finns bara du i mitt hjärta och i
mina tankar <3 du är mitt allt nu & föralltid :*<3
och allt mysigt vi snackar om , som idag imorse
tex , alltså jag hoppas du förstår det inte bara
är prat för mig , jag menar det verkligen , tror
inte du förstår att jag verkligen vill det :*

VANESSA HANSSON
<3
ANES VELIC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0