Torsdag..!

2008-10-16 - 20:15:38
Idag hade vi bara prov i engelska på morgonen
sen hade vi inga lektioner fram tills att teatern
började klockan 1 , så jag och mina flickor
Nikki, Johanna, Hanna & Nathalie åkte in till
stan och åt sen fikade vi med , myyys :)<3

Hanna, Johanna & Nikki
hanna, johanna & nikki

Nathalie
nathalie


sen va det dags för teater då man bara stannade
tills pausen , hade verkligen ingen lust att stanna
där till halv 5 , liiiite för länge va :o !!

när jag kom hem va jag hemma typ 30 minuter
sen gick jag upp till busshållplatsen för att möta
upp min underbara pojkvän :* vi kom hem till mig
och tittade lite på tv , sen kom Anna, Matilda och
Rickard hem till oss och Anes blev ju helt förtjust
i Matilda haha :) <33333

Älskling & matilda
mitt liv & gudbarnet matilda <3


Runt 5 tiden kom Fleming hem till oss och då
va det bara att sätta mig i bilden för att övningsköra,
med älskling i baksätet :o ! kändes inte liiiiite
pinsamt alltså haha :$ sen körde Fleming oss till
mc för vi ville tjocka oss lite haha :D<3

sen tog jag bussen hem och lämnade min älskling :(
saknar dig redan mycket mycket bby ,
älskar dig mycket mycket :* <3333333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0