Trevligt ...

2008-10-14 - 19:51:55
Är helt klar med teckepsrpåk uppsatsen , känns så jävla
skönt ska verkligen göra allt jag kan för att få ett bra betyg
i det imed jag vill jobba på dagis med döva barn :)(y)

när jag va klar med uppsatsen va det bara snabbt ner i
källaren för att lägga in mer kläder i tvättmaskinerna ,
hade gan 8 maskiner idag orkar verkligen inte :(

sen va det ut och köra :D jag har verkligen blivt duktig haha ,
men jag är dock inte lika duktig på att läsa i teori boken ,
den är över dryg att läsa , har kanske läst max 10 sidor
djupt igenom , men har läst hela snabbt bara men det
tog mig ngn timme fast jag inte läste alla ord hahahha :D

nu har jag bara spelat Guitar Hero och tittat massa tv ,
och tränat lite teckenspråk ord som vi lärde oss förrförra
veckan :)

nu ska jag inte göra så mycket faktiskt , blir väl bara msn,
musik, blogg & bilddagboken :p

<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0