Etagé ;D

2009-08-04 - 13:12:15


Ja igår var jag jätte dålig på att uppdatera förlåt :)! Men jag var inte på humör för att skriva på dagen och sen var jag ju i stan med syster, och kvart över 6 tog jag bussen till Värnhem hem till Mimmi :) Kom hem till mimmi runt 7-tiden :) vi började klä på oss, sen fixade jag mitt hår , sen sminkade Ellen mig .. Vanessa = rockbrud på Etagé igår :D! 5 i 8 gick vi ner på torget, handlade cigg till Kelly sen till 132an och hoppade på den :) Emma, som oxå skulle till Sandy, satt på bussen och tur va ju det för hittar inte från busshållplatsen till Sandy haha :D och FY FAN VAD DET REGNADE :o! Man va fan helt dyngsur haha ;D så när man kom hem till Sandy kastade man in kläderna i hennes torktummlare hahahha :D Sedan började vi dricka :) haha ... 5 över 11 gick vi till tåget i regnet haha kan lova vi såg ut som idioter :D Kom fram till Etagé runt 12-tiden och där va typ INGET folk haha :D Tog det lugnt och sådant, sedan började vi dansa :) dansade loss hela kvällen, hade sjukt kul :D Vid 2 kanske (?) gick Mimmi & Ellen och jag stannade med Pandy Sandy :) Träffade även kusin Jocke där inne , trevlans :D! Sandy & Vanessa dansade all night long :D vi begav oss vid kvart i 4 :) gick till McD och käkade :) sen tog jag taxi hem med sällskap av Peter för han tyckte inte jag skulle ta taxi själv haha Thank god for that! iaf :) kom hem tio i 5 och gick in och la mig i sängen :) klockan 5 hörde jag mamma i trappan och blundade haha ;D sen somnade jag direkt för va sjukt trött :)

Tack för en skit kul kväll :D "!!!

PUSS;*

(bilder på bilddagboken)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0