Jobb :D

2009-08-17 - 00:13:05


Precis kommit hem efter en rolig dag på jobbet :)
Åkte in till stan och sprang snabbt in om H&M och handlade skor :) sen till jobbet och det började väldigt lugnt :) sen blev det lite hektiskt men det fixar ju Langos-gänget haha ;D vi fick även strömavbrott 2 gånger haha :p och jag fick en langos på ryggen av lilla Joakim haha :p Jag lovar att jag jobbar med de roligaste människorna haha , ingen slår dom som arbets kamrater :) Vi stängde klockan 11 och började då städa och dona :) halv 12 gick jag, och mamma & bosse stod utanför tältet och väntade :) 32an hade slutat gå och vi orkade inte gå från 1an (a) så vi tog första bästa taxi vi hittade :)
Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knäet och "tittar" på Friidrott ... ska snart sova och imrogon ska jag ta bussen med syster 5 över 8 för jag lovade de om hon hittade bandanan jag behövde (a)
Imorgon ska jag jobba 11-2 sen skola halv 3 :p sen ETAGÉ :D! sista God bless Mondays ju :( tråkigt tråkigt :(

/V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0