PARTY HEEEEELG :D

2009-12-27 - 15:20:32
 
God morgon!

Fredag;
haha det blev ingen lugn hemmakväll med Kaya , vi gjorde vid oss hemma hos Sofia efter att jag hade varit hos min mormor och fått massa fina presenter :D (bild kommer när jag är hemma) , gjorde vid oss och började dricka :) Elias kom även hem till henne ett tag , sedan körde han oss till Breeze :) Kom in och hälsade på Kenta DIREKT för han är typ bäst :D? hade över ball och dansade loss , framförallt i slutet släppte Vanessa lossssssssss :D!!!
När de stängde klockan fem drog vi till BK och handlade läsk , sen kom bästaste Maximilian och hämtade oss och körde oss hem till Kayan , var hemma klockan halv 6 och vi deckade DIREKT :D Puss på den kvällen ;)

Lördag;
vaknade upp hemma hos Kaya , mådde verkligen HUNDRA ;), av att mamma ringde och frågade vart jag var ... vi gick upp , käkade med hennes föräldrar och hon klädde på sig . sen hem till mig och jag bytade om , sen åkte vi in till stan , körde även systra min och hennes två kompisar till stan .. Kayan handlade skor och vi gick runt och kollade :D sen blev det en underbart fin och god middag på Burger King :D
Åkte hem till mig sen och hamnade i soffan med mamma, kaya och veronica och tittade på Monsterwaves och på Tsunami dokumentär , eftersom det var 5 år sedan igår .. sen blev det stress , packade väskor och begav oss hem till kaya för att göra vid oss .. Gjrode vid oss snabbt som saten , sen körde hennes mamma oss till en dunderkväll i Arlöv , IRONI TILL MAX , DET SÖÖÖÖÖÖG RÖV ! idiotas :D tog bussen in till stan , hamnade på Burger King ännu en gång , men denna för att förkröka ;) hahahhaha!
runt tolv drog vi till BREEZE :D "klydd" i dörren då vakterna skojade med oss , ni vet vi känner vakterna , PÅ RIKTIGT ;) hahaha skämt åsido , eller itne ;) , kom in gratis ännu en gång , tack Kentan :D in och hälsa på kenta , sen ut på golvet och släppa loss :D världens bästa folk där igår ? nej tror inte det ;)
tjugo i tre sprang vi till bussen som två fulla idioter , eftersom den gick kvart i haha ! hann med den och halvsov på bussen , tills vi kom till OXie , då vi fick ny energi :D
kom hem , och direkt när vi öppnade Kayas sovrumsdörr så startade hennes radio av sig själv !?! vi dansade satan haha sen la vi oss i sängen , EXAKT klockan 04.00 stängde radion av sig själv ? riiiktigt scary haha . Kaya deckade direkt och jag tog datorn en stund :D

Idag;
vaknade av att mamma ringde mig för att fråga var jag var , glömde skriva till henne inatt (a) vi låg kvar i sängen en stund , sen gick vi ner för att äta , upp här igen , och nu ligger i i sängen och skrattar åt vad jag skrivit här haha :D

Tack för en underbart rolig och festlig helg hjärtat , du är min bästa vän <3



Postat av: Tobbe

hon var nykter xD

2009-12-27 - 21:44:26
URL: http://hoxr.blogg.se/
Postat av: VANESSA SVARAR;

haha , är hon alltid ;) Hon som ville ha dig föresten ;)

2009-12-27 - 22:41:48
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0