Film :)

2009-07-29 - 01:54:46



Ja innan var det ju kalas dags , och det var helt jävla drygt :( gjorde inget speciellt bara tittade på klockan för jag ville hem :( vi åt pizza sen efterrätt :) sen vid 20 i 10 begav vi oss hemåt:) Kom hem och städade undan lite grann i rummet och bytade om , sen begav jag mig utåt och mötte upp Maximilian :) Gick en liten bit , sen hem till mig och tittade på Taken :)) när filmen tog slut satte vi på tvn och snackade litegranna :) Vid halv 2 tiden så begav vi oss utåt för att han skulle hemåt , så följde med en liten bit sen va det att säga hejdå :) sen hemåt igen och nu sitter jag här och mitt rum är terroriserat av Sara & Veronica haha :p Ska väl titta lite tv nu , sen ska jag nog sova haha (a)

PUSS ;*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0