Liten runda i Kristineberg :)

2009-11-26 - 23:11:26

Tillbaka , gick ut och gick en liten runda :) träffade Christoffer sen gick vi och träffade KayKay för jag skulle lämna pengar till henne för min dricka imorgon :) rena rånet vafan :o "brukar" handla 1 liter bacardi för 120 , nu blir det en jävla smirnoff 350cl för 119 :( riktig ångest men vafan ska man göra hahahaha :D
Gick en runda alla 3 med lilla skrollan med :D träffade på "ullared - barnen" haha fan vad kaxiga skitarna är haha iallafall :D lämnade av Kaya och gick mot Kristineberg , sa hejdå till Christoffer sen gick jag hemåt..
Pratade med lilla Mimsan i telefon om imorgon , förkrök i Oxie sen HIPP :D loooooove fridays , I PROMISE :)!

Nu ligger jag i sängen , tittar på Vänner :) ska snart bädda min säng , sen blir det sova för sista dagen på praktiken imorgon :( lite tråkigt för vill inte tillbaka till skolan haha :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0